niedziela, 17 marca 2013

Moje Warzywkowo

Warzywkowo.pl


Cześć!
Co u Was słychać?
 Jak widzicie ja właśnie zaczęłam uprawę roślin. Dzięki wspaniałej zabawie, jaką zorganizował PBS dzieci z okolic Warszawy i Województwa Podkarpackiego, sadzą  otrzymane nasionka i je pielęgnują.





Warzywkowo.pl



Drugiego dnia po otrzymaniu nasion posiałam je w doniczkach. 







Po tygodniu wykiełkowały:) Zobaczcie jakie fajne:) Tylko okra się opóźnia. Może macie jakieś rady żeby szybciej rosła?
Chętnie posłucham. Piszcie w komentarzu:)


Moja uprawa jest na stronie 
Proszę o głosy na moją uprawę:) 






A rzodkiewa, mało nie wyskoczy z doniczki. Chyba będę musiała ja rozsadzić. Co o tym myślicie?

 Grosiu nawet nieźle się wybujał. Babcia poradziła mi, żeby wsadzić mu patyki, aby rósł prosto:)
Pewnie niedługo trzeba będzie go do ziemi przesadzić. 


1 komentarz:

Będzie mi miło, jeśli zostawisz swój komentarz:)